رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست! از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

برای روایت شهر مشهد «فیلم‌نامه» نیاز داریم

  • کد خبر: ۱۷۹۹۲۳
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
برای روایت شهر مشهد «فیلم‌نامه» نیاز داریم
دبیر هنری رویداد «روایت شهر» گفت: درباره ارائه روایت‌های مختلف از مشهد، نیاز به فیلم‌نامه داریم تا بتوانیم به بخشی از دغدغه‌های خود درباره روایت مشهد جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید ظریف، دبیر هنری «روایت شهر»، در نشست خبری این رویداد گفت: دغدغه ما این بود که درباره مشهد روایت تصویری مناسب نداریم؛ لذا به این نتیجه رسیدیم که کارهای زیادی پیش‌رو داریم و این فقط به مدیریت شهری مرتبط نیست، بلکه به مدیریت کلان‌شهری ارتباط دارد.

وی افزود: نکته دیگر این بود که ما درباره روایت مشهد نیاز به فیلم‌نامه داشتیم تا در ادامه تولیدکننده اثر تصویری مناسب با این فیلم‌نامه نیز پای‌کار بیاید و اگر بتوانیم این خلأ را پر کنیم، می‌توانیم به بخشی از دغدغه‌های خود درباره روایت مشهد جامه عمل بپوشانیم.

ظریف خاطرنشان کرد: ازسوی‌دیگر، بهترین مدل برای پرکردن خلأهای تصویری در بیان دغدغه‌های هویتی نیز همین مشارکت در تولید است.

وی تأکید کرد: در انتخاب اولیه آثار نیز تلاش کردیم هر اثری را که به‌نوعی با هندسه مفهومی مدنظر ما تعریف شود و ارزش‌ها و استانداردهای لازم هنری را داشته باشد بپذیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->